3 maj 2012

Idag en dag igen

Förlåt men den här skoladan alltså...
först var det så att jag skulle ha en lektion mellan 8.20 till 9.... 
och sen efter det hål till halv 3!....
 själv eftersom inga andra har samma lektioner som mig :(

Men sen blev det bra för då fick jag ett mail från min
lärare som sa att jag inte hade den där onödiga lektionen på morgonen Jippie!
Men jag tänkte att jag går på fotot halv 3 ändå, vi skulle ju ha redovisning
men när jag kom fram så var fotosalen full med bildtvåor och det var ingen fotoredovisning... 
typ eget arbete med ett fotoprojelt som jag ska göra hemma! 
sucka är så trött på alla lärareoch det kändes så ovärt att ha kommit till skolan... 
men inte helt för jag skulle ju lämna in min projektrapport 
MEN det gick inte att skriva ut

oj stackar er som måste läsa det här

Så det var helt onödigt att jag åkte till skolan...
bajs och jag har hur mycket som helst i skolan tills imorn
hejdå sova inatt... hej hej skolarbete hela natten
jag vill bara att det ska bli sommar
och föresten så såg jag ut så här för bara lite mer än ett år sedan cool eller nått

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar