24 oktober 2008

Dagliga tankar.

Nu känner jag mig nästan som en bra bloggare, men jag skriver inte om någonting intressant så jag borde sluta skriva, eller skriva om någonting intressant.
Idag har det inte hänt någonting roligt, inget roligare än vanligt i alla fall. Men i morgon sa jag vara i vid Skutan kl 07.00 och ta upp scouternas båtar... Jag är med i båtkommittén så jag måste vara där. Nu kam pappa hem, han har hämtat vår tandkräms-blå/gröna bil på verkstaden.
Nu vill min lillebror att jag sa komma och äta bullar, men jag orkar inte, ska göra det om en stund.
Nu är det nästan inga träd kvar på bladen, för bladen har trillat ner och träden han inte med.
.... han hade rolig frisyr.
Det är ganska roligt att skriva vad man tänker, det blir så osammanhängande.
Mamma säger att jag har ett trappsteg med grejer, då sa jag OK.
Jag gör en uppgift om satanism i skolan, jag frågade min Solärare när jag skulle lämna in den, hon sa att jag skulle göra det när jag var klar, roligt, roligt!
Min Kusin är här oxå, han har fler fräknar än dig om inte du hat fler än han. Du har fel än han om du har fräknar på öronen, för det har inte han.
Det kliar på hakan, så då kliar jag tillbaka, jag ser nog ut som Petsson, han kliar sig på hakan hela tiden.
Kl är 16.52 det kom ett tåg.
Du är duktig om du orkat läsa hit.
Vår flaggstångsvimpel är trasig i änden och saktorna är sega nu förtiden, de känns som om dom har solglasögon på sig och lyssnar på musik från sin MP3-spelare.
Nu har du varit riktig duktig som har läst hela mitt inlägg, men inte om du har läst baklänges för då har du inte läst långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar