19 oktober 2008

Hemma igen

Jag har varit på hajk i helgen, LAN-hajk utan dator. Alltså jag hade ingen dator men dom flesta andra hade det. Jag spelade faktiskt lite på några andras datorer, det gick ju inte sådär jätte bra. Det var nåt "pang-pang" spel, man sprangomkring på en rymdfärja. Alla som jag körde emot var små människor med röda eller blå dräkter, men inte jag, jag var en liten dinosaurie/murmeldjur med något som såg ut som en pansarvagn på ryggen. Roligt, jag dödade en men jag blev nog dödad 25 gånger på de få femton minutrarna jag körde. Annars satt jag mest å tittade på när några körde "Gitarr Hjälte", jag körde ett par gånger, det gick inte så bra, jag är inte så bra på pc-spel och sånt.
På kvällen gick vi inte och la oss.

vi gick och la oss på morgonen... nästan, klockan var tre på morgonen, sedan sov vi, jag sov i en hörnsoffa i seniorrumet, om man inte är scout så sover man inte där. Jag delade hörnsoffan med fyra andra... mysigt men trångt och lite obekvämt. vid sjutiden vaknade alla av att Sparris skrek " VA FAN" i sömnen, han blev sur på oss för att vi råkade väcka honom med skrattanfall, han viste ju inte vad vi skratta åt, sedan pratade Malin resten av "natten", det tyckte inte Pontus var så roligt, haha.
Vi gick upp vid elva, utan att ha sovit vidare mycket.
Vi åt inget till frukost vad jag minns, lite senare åt vi nutella å bröd.
Till lunch fick vi köttbullar och "makaroner".... inge hungrig.

Jag somnade i två stolar efter maten när Axel och Angelica spelade "gitarr hjälte", Malin å Robin somnade i soffan.
Efter ett tag gick jag ner till seniorrummet för att hämta min mobil och såg att mamma hade ringt så jag ringde upp. Hon trodde jag hade druckit, men det hade jag inte, jag var bara väldigt trött. Jag fick yrsel och råkade somna i hörnsoffa när mamma lagt på och vaknade efter en timma när Pontus kom och blinkade med lampan och mamma ringde igen och sa att hon skulle hämta mig.... hon är nog tankeläsare, för jag behövde verkligen åka hem jag mådde inte så bra.
Kom hem ät och somnade kl 19.54 och vaknade idag söndag morgon 08.08

Orkar inte fixa några bilder nu, dom kommer senare.
puss puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar