10 oktober 2008

Man kan må bättre

Idag har jag varit i skolan, som alla andra fredagar då jag inte är ledig eller sjuk... det var bra fast jag inte hade någon skåpsnyckel.
Kl halv fem så hade jag uv.samtal, men jag tänker inte beretta någonting om det för det är lite privat.
Min nya fiskar verkar må bra, jag köpte 10 st Vietnamesiska Kardinalfiskar och två stycken Platy, en hona- vit med musse på fenan och en hane- knallröd med svarta fenor och hög rygg.
Jag köpte en fin växt, jag vet inte vad den heter, skulle kunna heta nålgräs eller liknade för det är så det ser ut. Mina kardinaltetror och snäckor verkar gilla gräset.
Tyvärr har jag inga bilder för jag skriver på mammas dator i köket där det luktar bränt rengöringsmedel och färsk flundra.

1 kommentar:

  1. ok... ska ni käka flundra? hur ser den fisken ut? inte ett profs på fisk precis.. hehe

    SvaraRadera